Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów. Sprzedawca od momentu otrzymania paczki, w ciągu 14 dni rozpatrzy reklamacje oraz zwróci płatność metodą wybraną przez Kupującego.
Wybierz produkty do zwrotu
Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.
Podaj szczegóły przesyłki
Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. numer zamówienia, formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.
Zapakuj i nadaj paczkę
Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.
Adres do zwrotów:
Możesz zwrócić zamówienie korzystając z dwóch wygodnych sposobów:
Dowolnym kurierem: Wyślij paczkę na adres: Kaja Olchowska, MBE KOSZALIN, ul. Krakusa i Wandy 34/U, 75-032 Koszalin.
Kurierem InPost: Zdeponuj paczkę w Paczkomacie KOS02APP, ul. Gierczak 3, 75-357 Koszalin.
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy zabawkinaprezent24@gmail.com lub telefoniczny +48 880221326
Pamiętaj, aby do paczki włożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość z numerem zamówienia. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: zabawkinaprezent24@gmail.com O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić oznak uszkodzenia. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej przez Sprzedającego.
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): +48 880221326
E-mail: zabawkinaprezent24@gmail.com - Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: zabawkinaprezent24@gmail.com. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.